tirsdag den 1. december 2015

Glædelig 1. December

Glædelig 1. December til aller derhjemme. Jeg sidder lige nu i +30 grader, og skyfri himmel. Så for mit vedkommende, er julestemning ret svær at opnå.

Jeg fik i torsdags sommerferie, hvilket vil sige ingen skole de næste 3 måneder. Spørg mig ikke hvad jeg skal få alt den tid til at gå med, men det skal nok blive fedt nok.
Så da jeg ankom til skolen tidligt torsdag morgen stod 6. klasserene (den sidste årgang), og sprøjtede med skum osv. Fejrede at det var deres sidste dag. Og da dagen var omme stod de alle og græd. Min årgang (5. klasse) var helt oppe og køre over at vi nu går i 6. klasse, og går vores sidste år i møde. Det gør dog ikke den store forskel for mig, men øhm fedt nok.

Jeg har her i weekenden været et tur til Rauch, til familie fødselsdag.
De to sidste dage har jeg ikke rigtig lave det store, en af de nok typiske sommerferie dage.

BTW! Lakridser, julekager og andre hyggelige ting, modtages med glæde.
Skriv en mail vedrørende adresse, hvis du vil sende mig noget.

Håber i har det godt derhjemme!
Knus Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar