søndag den 16. august 2015

Så er det imorgen!!!

Så er det ved at være tid til at jeg går den sidste nat i DK i møde, i 11 måneder. Det er så mærkeligt at tænke på, at i morgen forlader jeg de trykke rammer her hjemme, og drager til et helt nyt land, med nye mennesker, og ikke mindst en helt ny kultur. Der har heletiden været så lang tid til, og nu er det lige om hjørnet. Jeg glæder mig så utroligt meget, og kunne ikke være mere taknemlig for at have fået muligheden.

I morgen kl. 16, skal jeg mødes med alle de 21 andre udvekslingsstudenter der enten skal til Paraguay eller Argentina, i lufthavnen. Kl. 19 letter flyet til Frankfurt, og kl. 22.05 letter flyet til Buenos Aires. Hvis alt går efter planen (forhåbentlig), så skulle jeg lande i Buenos Aires d. 18, kl. 07.05 (ARG tid).

Hele dagen i dag har gået med at få pakket kuffert, det er ikke nemt at pakke til 11 måneder på 23 kg. Jeg har om pakket nogle gange, men har stadig overvægt. Dog heldigvis ikke lige så meget som tidligere i dag, så nu må jeg lige kigge en sidste gang på det imorgen.

Her er sket en hel del inden for den sidste uges tid.
Sidste weekend holdte jeg picnic for mine tætteste veninder i kongens have, det var super hyggeligt. Men samme tid også helt vildt mærkligt, de starter også på et nyt kapitel i deres liv, nogle på gymnasium andre skal også på udveksling. Samt var vi i lufthavnen for et hente udvekslingsstudenten der skal bo her mens jeg er væk, hun er super sød.

Starten af ugen, gik også med at få sagt "på gensyn" til venner, det super mærkeligt ikke at skulle se folk i et år, når man er vant til at være sammen med dem stort set hver dag. Må også indrømme at der er blevet fældet nogle tårer i løbet af ugen.

Torsdag var jeg til mit sidste Rotary møde, inden jeg skal afsted og senere på dagen på dagen hjemme hos nogle af mine kusiner og sige "på gensyn" til dem.

Fredag gik med at få købt de sidste ting ind og et smut på udenrigsministeriet og ambassaden. Her fik vi tjekket alle papirende var i orden, så jeg kan få mit student visum dernede, når jeg nu ikke kan nå det i her hjemme.

I går aftens fik jeg sagt på gensyn, til hele familien. Her var vi ude at spise. Vi havde slået min mors og storebrors fødselsdag sammen med, da de har fødselsdag få dage efter jeg tager aftsed. Det var super hyggeligt.

Så der har været nok at se til.
Kan slet ikke fatte det er imorgen, bliver så spændente!!!

- Julie



Cassandra der skal bo hos min familie, mens jeg er afsted
   

Picnic med de skønneste veninder <3 <3
Cassandra's første Rotary møde i DK og mit sidste møde inden afgang
Ambassaden 

"På gensyns middag" med familien


Den færdig pakket kuffert


Min rejseplan.
Har i nogle spørgsmål så skriv endelig i kommentaren eller send en mail: julleyoughurt@hotmail.dk    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar