søndag den 17. maj 2015

Host families


Hej alle sammen!
Som nævnt i sidste indlæg vil dette indlæg handle om mine værtsfamilier. Jeg har indtilvidere fået tildelt 2 værtsfamilier, som jeg også kom kort ind på i sidste indlæg. Begge familier virker rigtig søde og jeg glæder mig meget til at bo hos dem. Jeg er meget glad for at begge familier vil hoste mig.  

Familen Rosales
(Fra øverst højre) Nicolai fra Danmark, Camila (23), Clara (18), Jorge, Catalina (12) og Daniela 
Familen Rosales er min første værtsfamilie. Familien består af min værts far Jorge og værts mor Daniela og deres 3 døtre Camila, Clara og Catalina. Familien har boet 4 år i USA, så de snakker godt engelsk hvilket jeg tænker som et stort plus sprogmæssigt i starten. Camila den ældste datter er flyttet hjemmefra og bor i Buenos Aires. Clara var udvekslingstudent 13/14 i Tyskland. Familien har indtil i dag haft en dansk udvekslingstudent boende der hedder Nicolai, så tænker de kender lidt til Danmark ;). Jeg har indtilvidere skrevet en del med Clara og lidt med Daniela, men håber på at få Skypet med dem alle snart.


Silvia og Damian  
Søstrene Fazio
Federica (17) og Fiona (13)
Familien Fazio er min anden værtsfamilie, Familen består af min værts mor Silvia og min værts far Damian og deres to døtre Federica og Fiona, og deres tre hunde Amy, Scott og Uka. Federica er lige nu på udveksling i Tyskland, men kommer hjem snart. I dag er Nicolai (den danske udvekslingstudent) flyttet ind hos familien, lidt sjovt :). Jeg har skrevet og snapchattet meget med den yngste datter Fiona, og skrevet meget kort med Federica, men håber også at få Skypet med dem alle.


Har som sagt fået tildelt 2 værtsfamilier indtilvidere, men ved ikke om jeg får flere. Rotary kører nemlig et koncept med at man har   2 - 4 værtsfamilier.  Men nu må vi se :)
- Julie

Har i nogle spørgsmål så skriv endelig i kommentaren eller send en mail: julleyoughurt@hotmail.dk  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar